Marcellekes

12:22


Een maaksel zonder veel woorden.
Op verzoek van Liam: 
een 'hemdje' waarbij zijn armen bovenaan ook wat kunnen bruinen.
Volledig gerecycleerd uit t-shirts zonder mouwen van de papa.
De zoom werd behouden,
de biesjes werden losgetornd en opnieuw vastgezet.
De eerste keer dat ik een shirt zo afwerk,
maar zo goed meegevallen dat ik het nog wel eens probeer.
De illustraties werden met transferpapier opgestreken,
het katje komt uit de Knippie 2/2015,
de landrover is een gratis prent van het web.
Weer eentje supercontent gemaakt!


You Might Also Like

7 reacties

  1. Zo'n grappig verzoek: een t-shirt waarbij de bovenkant van zijn armen kunnen bruinen :-)
    Je bent alleszins in je opzet geslaagd! Erg mooie marcellekes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vraagt de zoon hier ook. Ik heb er niet 2 in de klringloopwinkel gevonden. ook handig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, marecellekes... ik vind dat superkoddig!
    Heel tof met die prints erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Ik heb die prentjes ook gezien in de Knippie, misschien moet ik er toch maar eens iets mee doen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe even aan omgekeerd lezen :) echt super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen