KCW - Day 1 & 2

07:53


Net als vele mede-blogsters schreef ik mij deze keer in 
voor de Kids Clothes Week.
Het thema zegt me minder,
dus doe ik gewoon mijn eigen ding.
Zondag werden al enkele patroontjes klaargelegd
en stofjes geselecteerd.

Als eerste project maakte ik een nieuwe Julia voor Ona.
Het stofje bracht ik vorig jaar mee uit Kapellen. 
Het is een superzachte dunne tricot.  


Ondertussen ligt er al een Charlie met lange mouwen geknipt klaar 
en wil ik voor Liam graag nog een Gingerbread in tricot maken.
We zullen wel zien wat er nog af geraakt.
No stress, we doen mee voor het plezier!

You Might Also Like

3 reacties

  1. erg leuk! Die stof heeft een hele speciale uitstraling: ik ben fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow! Ok ben ook een enorme fan van dit stofje! Prachtige kleur en structuur! En natuurlijk het juiste creatie! Ikzelf zou ook een leuk sweater hiervan maken.

    BeantwoordenVerwijderen