t-shirt voor mezelf

13:05


Voor mezelf maakte ik een t-shirt in dezelfde Stenzostof als die voor Tibo
Hij blijkt het helemaal niet erg te vinden, 
maar ik ga er toch voor zorgen dat we ze niet gelijktijdig aan hebben.

Het gratis patroon vond ik bij So Sew Easy.
Voor een zomerse t-shirt vond ik het wel beter de kraag achterwege te laten.

Op foto zien de kleuren er trouwens wat flets uit, 
maar in werkelijkheid komen ze veel beter uit.
Ik denk niet dat ik deze zomer nog t-shirts ga kopen, 
er gaan zeker nog wat zelfgemaakte versies volgen.


Tijdens het pinksterweekend werd er ook hard in de tuin gewerkt. 
Het konijnenhok kreeg een nieuw plekje,
met meer buitenruimte voor de 2 konijnen, Suske en Pistache.


Het hok werd door mijn handige Harry enkele jaren geleden zelf gebouwd. 
We vonden de hokjes in de winkel allemaal zo klein, 
dus werd er een echte konijnenvilla gebouwd. 


You Might Also Like

5 reacties

  1. Leuke shirt! past je mooi. En maai zeg, die suske en pistache hebben nogal een leven bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben ook net bezig met T-shirt voor mezelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben daar luxekonijnen. ;-) Heel knap huisje!
    Die stof van Stenzo blijft mij aantrekken, ik ben zeker fan van je t-shirt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zit goe uw shirt, moet ik ook eens wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi shirt en waauw voor zo een handige harry!!!

    BeantwoordenVerwijderen