Liebster Award

13:07

Tot mijn grote verbazing werd ik genomineerd voor een Liebster Award door Annick van MinnieMie. Ik volg haar blog nu een tijdje en ze maakt supermooie kleertjes.


Er staat op mijn blog inderdaad nog niet veel informatie over mezelf, dus die 11 weetjes zijn misschien wel leuk voor mijn lezers.

woonachtig op de grens tussen Vlaams-Brabant en Antwerpen
onze kat heet Freddy en de konijnen heten Suske en Pistache
grote fan van freinetonderwijs
diploma vertaler Frans-Italiaans-Deens (maar tot mijn grote spijt doe ik hier niets mee)
examenplanner aan een grote universiteit
verslaafd aan speculaas
verzot op Britse en Scandinavische politieseries
lezer (ook weer graag crimi)
en voorlezer (wat zijn er toch prachtige prentenboeken)
ik hou van oude meubeltjes en servies
'music was my first love' 

En dan nu de 11 specifieke vragen: 

1. Wanneer ben je op het idee gekomen om te starten met een blog?
Ik dacht er al een hele tijd over, maar bleef twijfelen. Uiteindelijk vond ik de start van 2014 een goed moment om het toch maar te wagen

2. Op welke creatie ben je super trots?
Op mijn zelfgemaakte broek (die ik na 1 wasbeurt zelf verpest heb, toen zijn er toch wat krachttermen te horen geweest)

3. Welk patroontje staat er op jouw planning maar maakte je nog niet tot nu toe?
Tinny Dress van Straightgrain (ligt geknipt klaar, enkel de juiste kleur blinde rits nog kopen)

4. Naar wie kijk je op?
Naar mijn grootouders (moemoe en vava) die dit jaar 60 jaar getrouwd zijn

5. Welk restaurant is echt een must-do?
Herberg Piet Konijn in Booischot: supergezellig, ook leuk met de kinderen

6. Hoe ziet een typische zondag eruit bij jou?
Alles kan en niets moet en 
's avonds gaan eten bij mijn ouders

7. Wat is jouw favoriete koffiekoek?
Kriekenkoek

8. Ik ben benieuwd naar jouw lievelingsstofje! Toon je een foto?
de nieuwe Soft Cactus-stofjes zijn echt mijn ding, maar onderstaand stofje ligt ook al een tijdje in mijn stoffenkast
ooit gekocht op de markt in Maastricht

9. Wat is jouw favoriete bakstenen stoffenwinkel?
Den Depot in Heist op den Berg

10. Welk plekje in jouw huis heeft een restyling nodig?
Ik zou telkens opnieuw kunnen restylen, maar onze keuken moet dringend aangepakt worden. Het is nog steeds de originele keuken van toen het huis gebouwd werd (zo'n 40 jaar geleden). Ze is dus eigenlijk wel retro, maar ook erg versleten en niet zo praktisch. Volgend jaar staat dit dus op de planning.

11. Welke reis heeft de grootste indruk op jou gemaakt?
Citytrip naar Kopenhagen

Hierbij geef ik met veel plezier de Liebster Award door aan:



En hieronder staan de vragen waarop jullie een antwoord mogen geven:

  1. Wat zijn je hobby's?
  2. Wat kan je echt niet missen?
  3. Wat is je lievelingsliedje?
  4. Waar komt je blognaam vandaan?
  5. Wat is je favoriete naaipatroon?
  6. Wat is je favoriete boek?
  7. Hoeveel uren per week ben je bezig met je blog?
  8. Wat vind je het moeilijkste bij naaien?
  9. Doe je aan sport? Indien ja, welke?
  10. Wat is je droomreis?
  11. Wat is het bedtijdritueel met de kindjes?

Hierbij nog even de regels ... want die moeten er ook zijn, ah ja! :-) 

 De liebster award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 Bloglovin volgers 
Je moet "11 facts about me delen
   Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost
 Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft
 Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost. 
Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt
  Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren

You Might Also Like

6 reacties

  1. wauw leuk zeg! We hebben wel wat gemeen blijkbaar: ook 3 kids in huis, liefde voor Denemarken, naaimicroben en blognieuwkomers. Leuk stofje ook. Benieuwd waar je het voor gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankuwel! Ik maak er zo snel mogelijk werk van!
    Wij wonen precies ook niet zo heel ver van elkaar? Ik Ben afkomstig van Keerbergen ook op de rand van Vlaams Brabant en Antwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ons huis staat in Begijnendijk. Dat is niet zo ver van Keerbergen :-)

      Verwijderen
  3. Dank u! Supertof! Morgen maak ik het in orde!

    BeantwoordenVerwijderen