tablethoes & snorren

12:35

Mijn vader wordt binnenkort 69 jaar. Meestal is het niet gemakkelijk een cadeau voor hem te verzinnen, maar vorig jaar heeft hij zichzelf een tablet aangeschaft en die vraagt natuurlijk om een leuk hoesje.


Als handleiding gebruikte ik de ipad case tutorial van Fresh Lemons. Die gebruikte ik al eerder, maar ik vergat deze keer de afmetingen aan te passen naar de Samsung Galaxy Tab, waardoor ik onderaan een bruin boordje moest toevoegen.


 Vooraan is een extra zakje voorzien voor de oplaadkabel.


De tutorial gebruikt velcro voor de sluiting, maar ik koos opnieuw voor kam snaps. Het knoopje sluit nog redelijk straf en hier vergat ik ook de stof van het flapje extra te verstevigen. Het zal in het begin met enige voorzichtigheid geopend moeten worden.


Buitenstof en voering komen beide van Den Depot.

You Might Also Like

0 reacties