lijstjes

03:27

Ik ben een echte lijstjesmens. Van alles worden er hier lijstjes gemaakt: boodschappen, uitstapjes, boeken, films, klusjes, ... (tot grote ergernis van de echtgenoot).
En dus ook een to do-lijstje voor haak- en naaiwerk. Het probleem met dit lijstje is dat er steeds nieuwe dingen aan toegevoegd worden en dat er niet zoveel kan worden afgevinkt.

  • gehaakte deken
  • kleedje zus (patroon gekozen, stof is onderweg)
  • rokje Ona 
  • joggingbroek Ona
  • cape roodkapje
  • hoodie Heidi & Finn
  • Izzy Top
  • Tinny Dress
  • dekentje Liam
  • tas schoonmoeder
  • broek voor mezelf
  • Lemondrop uit Homemade Mini Couture
  • effen t-shirts flocken
  • vest voor mezelf (stof gekocht, patroon uitgeknipt)

Laten we hopen dat dit een extra motivatie is om erin te vliegen!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Hoihoi fijn van je reactie op mijn blog... Had anders niet gemerkt dat je volger was... Dankjewel.
    Ik wil bij jou ook volger worden maar via bloglovin lukt me dat niet... kan je zo niet via google friend connect? Dat zou makkelijk zijn (voor zo'n computeroen als ik?)
    Leuke blog heb je! Nog maar pas gestart? Vandaar dat ik je nog niet ontdekte!
    En lijstjes? Is dat niet eigen aan vrouwen? ;)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, raar dat het niet lukt met bloglovin. Eventueel kan je proberen via bloglovin zelf en daar te zoeken naar mijn blog en dan volgen? Als het niet lukt, laat je maar iets weten. Mijn blog is inderdaad nog gloednieuw en het is zeker fijn af en toe reactie te krijgen :-)

      Verwijderen